torsdag 15. august 2013

Me & I treff...

..hadde meandi treff i går med alle høstnyhetene dems:) mye lekkert til små og store!!
 
Lommeboken blei litt tynnere da 3 barn og meg selv fikk en liten oppgradering i garderoben sin;)
Ooooohh...hvor jeg gleder meg til klærnen kommer!!!
 


 
 
 
 





 
 
Ikke dette jeg fikk på bestillingslisten, men det kan dere få se siden om det er av interesse:)


Der serverte jeg en form med frukt og ostekrem.
Nydelig, rask og lettvinn:)
Helt som jeg liker;)
 
Jeg brukte en ildfast form til å lage det i.
 
Du trenger;
2 pk safarikjeks
50 g smelta smør
2 pk philadelfia ost 
250 g melis
2 pk fløte
Masse frukt og bær
 
Knus kjeksen i smått, smelt smør og bland det inn. Jeg droppet smøret da jeg ikke hadde tilgang på smør uten salt. Det funket veldig bra, fikk bare ikke den harde bunnen i bunn.
Pisk ost og melis, deretter fløten for seg, for så å blande disse 3 ingrediensene sammen.
Legges i et fat med kjeks i bunn, deretter ostemassen, og masse deilig bær
på toppen. Jeg brukte bringebær og blåbær
 
 
Fin augustdag videre til dere:)
 
klem fra meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar