mandag 24. juni 2013

God midtsommer!!!

Her bøtter det ned regn i dag, bonden kjører møkk og jeg koser meg inne
med levende lys og rydding etter helgens
morsomheter:)
 
Vi har nemlig vert så heldig å hatt besøk av et søskenbarn på 3 år.
Søndag så kom hele bøtteballetten og det inkluderer 3 søskenbarn til!
Så tilsammen var det 7 barn mellom 1 - 5 1/2 år!
+foreldre da. Superkoslig:)
Det er dagen hvor vi bokstavligtalt må hoppe over leker eller gå i slalomsti;)
 
Men i dag får jeg saker og ting på plass igjen og jeg har knipsa litt for å vise
utskeielsene fra handleturen min!!
 
Detter fine fatet med innhold blei med meg ut fa Home and Cottage
også den lekre puta du ser i bakgrunn
Linselus;)
 
 
 
 
 
 
Spisestua med 2 nye boller fra Tine k
 
 
 
 
 
Rimlig tomme skåler på mandag;)
 
Jeg fortsetter rydde og vaskedagen min, og lader opp
til en ekstravakt i natt.
 
Koser meg med å innom på en og annen vakt siden jeg har nå en forlenga permisjon og er hjemme med minstemor på 1 år. De to andre er i barnehagen og leiker og springer fra seg litt;)
 
Ha en super dag:)


 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar